look up the meaning of ur name/preferred name :3
-
Blake DAWG WHAT-
-
@Your-Local-Ghostface-Simp I LOOKED UP NAMES THAT MEAN STONE OF HEAVEN AND I GOT EBINEZER
-
Blake BROTHER HOW THE FUC-
-
@Your-Local-Ghostface-Simp your name isnt ebinezer by any chan-
-
Blake NO MY NAME IS NOT FUCKING EBENIZER-
-
@Your-Local-Ghostface-Simp LMFAO I CACKLED
-
dracula backwards
-
My irl name means โMineโ
-
Blake โIt can be derived from ki, meaning โexpensiveโ combined with o, meaning โcenterโ or 'middle.โ :0
-
Star_lover :0
-
Blake yippeee
-
Blake oh my gosh its โGodโs blessingโ
-
แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต betrayed. Grieving mentally lost<3
Joanne (Real name) - star and light and/or God is gracious !!
Milo (Preferred name) - โdearโ or โbeloved,โ !!
-
@ImaLegendThanos said in look up the meaning of ur name/preferred name :3:
Joanne (Real name) - star and light and/or God is gracious !!
HELP THATS MY GRANDMAโS NAME-
-
Destiny: Dead name: Future or fate.
Blake: Preferred name: Just fucking black
-
Blake my teacher looked it up bc i told him i wanted to go by kaya and he said โwhat does kaya even meanโ and i said idk he looked it up and my name means marijuana lmao (hes my
Forensic science teacher) -
KayaRoseWho Marijuna is wild-
-
Blake i know
-
-
แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต betrayed. Grieving mentally lost<3