act like your pfp
-
โฆWhat is it with everyone here?
-
Alucard i love kissing boysโฆ
-
Alucard if you become a demon, you can live forever. Remember, only feelings are eternal and undying. That is true. I do not remember a single human being I have killed.
-
@Your-Local-Ghostface-Simp Iโm no demon, and yet my fatherโs killed so many humans for centuries and made them his slaves. I may not know when heโs returning this century, again to satiate his eternal bloodlust.
-
Alucard giggle
OwO, w-whatโs this?! -
i regret making this post
-
Alucard you should ^^
-
ok, iโm a plane
i fly
thatโs all -
You like kissing boys, donโt you
-
Alucard (my pfp is my oc)
I will kill you
-
Alucard my father killed my mother
-
Alucard RAHHH๐ฆ
edit: my pfp is my boyfriend yes and he sent that in a gc (at literally the worst time ever btw) lmao -
Alucard Meow
-
blank stare
-
แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต betrayed. Grieving mentally lost<3
Alucard
โCan I join you guysโ groupโฆ? Iโm pregnantโฆโ -
Blake planes donโt have lips, no?
-
KayaRoseWho My mother was burned at the stake.
-
แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแตแต แตแต แตแตแต betrayed. Grieving mentally lost<3
Alucard Thatโs wild
-
@Yutaznnn bro that one girl died at the carousel game
-
@Your-Local-Ghostface-Simp Iscream is gonna enjoy being friends with you!